pondelok 5. júla 2010

5.7. 2010 - Prolog

Ako vznikol takýto nápad a ako to vlastne všetko začalo?   


Stačí mať len dosť šialených kamarátov s odvážnym duchom, ktorí hľadajú spôsob ako vyplniť štvormesačné prázdniny a chcú spoznať kus našej prekrásnej zeme. Samozrejme, bolo veľa ľudí (vrátane našich rodičov), ktorí nás chceli urýchlene poslať do blázninca – neskoro, to sme už boli na Dukle. 

Úplne pôvodný plán bol, že pôjdem ja (matfyzáčka Zuzka, vtedy čerstvá 20 z Bratislavy) s Mimou (moja vtedy skoro 19ročná spolutrpiteľka z matfyzu, z BA)a jej kamaráti na tento výlet, z jedného prozaického dôvodu: aby nemusela ísť len so samými chlapmi. Nakecali sme aj Peťa (21), tiež matfyzáka, ale z Oravy – Nižnej) – jeho prvotný pohľad :„preboha baby čo vás to napadlo“ si budem pamätať asi navždy. Postupne ho to ale chytilo a nechal sa teda presvedčiť. 


Medzičasom sa ale veci riadne skomplikovali - spomenutí kamaráti nemohli ísť kvôli zdravotným problémom (túto trasu už raz absolvovali po Trenčín, keď mali 12, tak to bola naša poistka, že aspoň niekto vie čo a ako... a že má mapy) a Mime strašným spôsobom prechladli kríže. Tak sme vymysleli druhý plán – Ja a Peťo pôjdeme prví a neskôr sa ešte dakto pripojí.   


Aj toto celé ale bolo otázne. Peťo zistil, že možno má o kúštik menšie boty ako má mať – ale poslala som ho do hája, že toto mi nemôže oznámiť deň pred odchodom a tak prestal brblať, na poslednú chvíľu ako zázrakom sfunkčnil GPS-modul na mobile, ja som zobrala 40rokov staré mapy, čo sme mali na chate – veď Cesta SNP by sa nemala meniť :) a 6.7.2010 sme vyrazili. Mima sa mala pridať na Nízke Tatry + nahovorila kamarátku s priateľom, aby došli do Veľkej Fatry a pokračovali s nami. Ako to nakoniec celé bolo, uvidíte.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára