piatok 6. augusta 2010

6.8. 2010 - Epilóg


Celé nás to vyšlo 150 euro a to sme stáli v každej krčme, ktorá išla okolo. Čo viac dodať? Kto ide s nami ďalší krát? :D

A teraz vážne. Výjsť nás to vyšlo 150 euro, a bolo to najlepšie investovaných 4500sk vôbec. Človek zažije  veľa nových vecí, spozná nových ľudí, nové miesta i zvyky. Pred touto cestou som Slovensko dosť odsudzovala, teraz ale už viem, že je to prenádherná krajina plná úžasných ľudí (vynímajúc Bratislavu, tú stále neznášam). Určite odporúčam - nájdite si čas a spoznajte našu rodnú zem tak , ako ju pozná (zatiaľ bohužiaľ len) málo ľudí. Lepšia dovolenka než oddýchnutie si od VŠETKÉHO reálneho neexistuje!

Viem, že je toho tu hrozne moc popísaného, ale kto niečo podobné absolvoval vie, že sa to jednoducho skrátiť nedá a aj do tejto dĺźky, je to o mnoho vecí okresané. Snáď sa Vám to teda dobre čítalo, dalo Vám to niečo do života a hlavne inšpirovalo k podobným vylomeninám - my sme sa naozaj len zobrali a išli, zabezbečili sme si aké- také mapy a čo najlepšie naštudovali z blogov, kde sa asi dá spať a kde je asi voda - aj keď v reáli to aj tak vypáli inak.

Preto by som na túto cestu odporúčala dve veci : Odhodiť súdnosť - veď pod stolom pred krčmou sa spí najlepšie! a vziať GPSsko- keď sa človek stratí, vie sa najľahšie nájsť. A samozrejme odvahu a dobrú náladu tiež zbaliť do batoha!

Dúfam teda, že sa skoro stretneme niekde pod Osadníkom pri naberaní vody zo studničky!

3 komentáre:

  1. Gratulujem, krasne napisane.. Precital som vsetko na jeden dusok :). Kedysi som presiel zo sedlice spodnou cestou az do telgartu. O ceste snp som nechyroval. Vazne o tom premyslam, ze by som dal vychadzku zo sedlice cez duklu az na najzapadnejsi bod sk. Ak sa mi to nepodari toho roku, tak uz nikdy. Drzte mi palce ;). jaro.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prečítala som to jedným dychom a trochu závidela odvahu a výdrž. Tiež by som to rada prešlapala, snáď to niekedy uskutočním.
    Gratulujem
    Jolana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvele citanie a este lepsi vykon! Potesilo. Pis aj dalej, ide ti to.

    OdpovedaťOdstrániť